Vertrouwenspersonen
De contactpersoon van de school is het eerste aanspreekpunt bij klachten en verwijst de klager naar de juiste persoon of instantie of naar de vertrouwenspersoon. De vertrouwenspersoon gaat na of een oplossing kan worden bereikt en gaat na of de gebeurtenis aanleiding geeft tot het indienen van een klacht bij het bestuur of de Landelijke Klachtencommissie en begeleidt de klager zo nodig in deze procedure. Ook kan de vertrouwenspersoon indien nodig verwijzen naar andere instanties. Contact- en vertrouwenspersoon hebben geheimhoudingsplicht.
In het kader van de algemene klachtenregeling van de Laurentius Stichting, zijn de onderstaande vertrouwenspersonen zijn aangesteld. De algemene klachtenregeling is te vinden op: https://www.laurentiusstichting.nl/ouders/protocollen/klachtenregeling
Vertrouwenspersonen in het kader van de algemene klachtenregeling van de Laurentius Stichting zijn:
Mijn naam is Cissy van Eede. Ik ben opgeleid tot orthopedagoog en heb 29 jaar ervaring als onderwijsadviseur. Als ervaren coach ben ik gewend te luisteren en te analyseren welke behoeften er spelen. Ik ben empathisch en betrokken, ga uit van kracht, ben oplossingsgericht en werk graag samen. Ik ben bereikbaar per mail: c.vaneede@onderwijsadvies.nl of telefonisch op 06- 81491184 Mijn telefoon neem ik op als ik daarvoor in de gelegenheid ben (mocht ik niet bereikbaar zijn, dan werkt een kort mailtje het snelst). |
|
Mijn naam is Vivian Donker-Hilhorst. Ik ben reeds 18 jaar werkzaam als orthopedagoog en onderwijsadviseur. Mijn ervaring met trajectbegeleiding en ‘bemiddeling’ tussen school en ouders hebben mij ertoe gezet volmondig “Ja” te zeggen toen ik als vertrouwenspersoon werd gevraagd. Mijn empathisch vermogen, gevoel voor rechtvaardigheid en doorzettingsvermogen komen daarbij goed van pas. Ik vind het belangrijk een vraagstuk van alle kanten te belichten en de beste oplossing te zoeken, het liefst voor alle partijen. Ik ben bereikbaar per mail: v.donker@onderwijsadvies.nl of telefonisch op 0182-556494 (doorschakeling naar mobiel). Mijn telefoon neem ik op als ik daarvoor in de gelegenheid ben (mocht ik niet bereikbaar zijn, dan werkt een kort mailtje het snelst). |